torsdag 11 oktober 2012

Vädret i Sarria

Langtidsvarsel
Fredag12. oktoberLørdag13. oktoberSøndag14. oktoberMandag15. oktoberTirsdag16. oktoberOnsdag17. oktoberTorsdag18. oktoberFredag19. oktober
KlarværSkyetRegnLettskyetRegnbygerKraftig regnKraftig regnRegn
11°15°13°13°13°12°14°14°
Något varmare än här! Men, kolla. Ganska så mycket regn, eller hur?
Ja, vädret hinner ändra sig, detta är bara en prognos.

Idag ska jag leta adresslapp till ryggsäcken. Jag har adresslapp till transportfodralet, men behöver ha något till själva ryggsäcken, när jag ställer ifrån mig den.

Och så får jag till banken och växla in en del Euro. Måste ha kontanter.

4 kommentarer:

  1. Vi får hoppas att den där väderleken inte stämmer.
    Det blir nog bättre, tror jag ;)

    Ha det gott ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får bli, som det blir, men självklart önskar jag lagom väder! Helst utan regn. Kram♥

      Radera
  2. Läste: "I mitt kommande lilla hus på ryggan" det tyckte jag lät kul, hihi.... Vädret kan förändras, hoppas bara till din fördel... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, jag pratar med mitt lilla hus, det som ska bli mitt på ryggen, fniss... rött hus utan vita knutar. Kram

      Radera