lördag 29 september 2012

Bytt ut mina gåstavar

Jag som hade köpt så fina och billiga stavar på Clas Ohlson, jag var aldrig riktigt nöjd.

Det är teleskopstavar, men blev inte riktigt så korta ihopfällda, som jag ville ha dom. Ändå hade jag kollat runt i dom olika sportaffärerna, och det var den storleken, punkt slut.

Således hade jag inte tagit bort prislapp, ej heller använt dom, för jag kände på mig att jag skulle hitta något bättre.

Och - det gjorde jag idag! På TEAM Sportia hade dom dessa stavarna, dom är 65 cm ihopfällda i stället för 85. Det är 20 cm skillnad, och det gör jättemycket när jag ska bära på dom eller få ner dom i ryggsäcken. Jag har inte tänkt att gå med stavar hela tiden, nämligen.

Dom kostar mer än dubbelt så mycket, men för mig är storlek och vikt av största vikt!

Clas Ohlson har 90 dagars återlämningsgaranti, så mina 19 dagar med kvitto var nada problema.

Så, den som söker, han finner, och nöjd är jag........

2 kommentarer:

  1. Toppen att du hittade ett par bättre! ☺ Då har vi lämnat tillbaka grejer den här veckan både du och jag. Tur att det går. Kram! ♥

    SvaraRadera