söndag 8 juli 2012

Sarria

Resans början - Sarria.
Så småningom!

Jag letade bilder på nätet, men visste inte vad som var typiskt, därför tog/lånade jag denna naturbild - som visar lite dimma och regn - liknar rätt mycket Sverige.
Ett par kanadensiska väninnor i 50 - 60-årsåldern hade bloggat om sin vandring.

När jag kollat väderleksutsikterna, så konstaterar jag, att det är definitivt ingen lockelse till sol och bad!
Klimatet är norra Spanien och inte badorterna nere i söder. Det kan bli rätt varmt mitt på dagen, men nätter och morgnar är kyliga och mörka.

Så kul att jag börjat få läsare till bloggen!
Jag har med flit legat lågt med publicering, men känner mig nu stark nog att berätta mina tankar och förberedelser.

CREA DIEM!

2 kommentarer:

  1. Nämen... så där får du inte göra!
    Nämligen precis när jag hade kommenterat så tog du bort det inlägget och la in det nya ;)
    Du är ju otrolig...
    Jag skulle aldrig orka gå den där streckan och i den där hettan, phuuu....

    Ha en bra dag!
    Kramis ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tryckte på fel knapp, Marit *ler*, det kommer senare. Lite framförhållning måste jag ha!
      Det är inte så varmt där på senhösten.... Kramis ♥

      Radera