tisdag 3 juli 2012

Hur startade jag letande efter info?

Jag har läst en hel del på nätet.
Fann en länk, www.vandra.se.
Har varit i kontakt med en handläggare där, som har tipsat mycket.
Finns också en annan bra länk: www.primatravel.com.

Ja, börjar man leta, så finns det jättemycket att läsa, gäller bara att sortera ut.

Vandring och boende i Spanien, verkade det finnas program för, men ta sig dit?
Flyga till Spanien så billigt som möjligt, på egen hand?
Kändes främmande för mig.

Först såg jag filmen "The Way" .
Den handlar om hela långa sträckan av den "franska vägen" (finns den "portugisiska vägen" också), som är 80 mil. Mycket vacker och stundtals strapatsrik.

Men så långt tänkte jag mig inte i första taget.
Sen fortsatte jag med att kontakta Resia om flygresor.

Alla bilder som jag publicerar från nu fram till ev. avresa är lånade från nätet.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar